Idaremelin - Fashion is my life

Dr Organic face Scrub & Face Mask

Kategori: Nyheter/Tips

Godkväll!
Tänkte tipsa/visa er vad jag använder till mitt ansikte utöver mina krämer :)
Och jag kör ju såklart vidare på mitt favoritmärke Dr Organic. 
Först är det min ansiktsmask med Manuka Honung och jag älskar den! Jag lägger en ansiktsmask en gång i veckan. Den luktar bara så gott och mitt ansikte känns så lent och mjukt efteråt. Ja jag kan ju inte säga så mycket mer om den, man behöver inte ta så mycket av den så denna tuben kommer vara mig i evigheter i alla fall, haha.
Och sen är de då min scrub också med Manuka Honung. Jag brukar också skrubba mitt ansikte en gång i veckan. Jag skrubbade faktiskt mitt ansikte igårkväll, jag skrubbade min kropp igår också fast inte med samma skrubb såklart. Man blöter ner ansiktet lite grann och sen använder man rena fingrar och tar och gör cirkelrörelser i ansiktet med skrubben i drygt 3 minuter, och sen sköljer man av med varmt vatten. Oh jisses va jag älskar denna skrubben, man känner verkligen skillnad :) Sen lägger jag såklart en nattkräm över de. 
Två absoluta favoriter i min "skönhetslåda" :)

 
Kan hittas på bland annat i hälsokostbutiker och www.jordklok.se för under 100-lappen :)
Kommentera inlägget här: