Idaremelin - Fashion is my life

Dr Organic & Weleda

Kategori: Nytt i smink/skönhetslådan

Kör ett litet inlägg om vilka produkter jag använder i mitt ansikte :) 

Kör på ett märke som heter Dr Organic som ni kan hitta i hälsokostaffärer, bodystore och andra sidor på internet :) Det är ekologiskt och inga konstigheter i dessa produkterna, som mitt ansikte mår bäst av :)
Körde innan på ansiktskräm från apoteket och rengöringsmjölk därifrån och jag fattade inte varför jag jämnt var torr i ansiktet och nu i och med mitt nya jobb (som vi tar i ett annat inlägg ;)) så har jag verkligen fått veta vad man ska absolut inte stoppa i ansiktet, på kroppen och i håret. Så jag blev fan rädd för världen lite där, haha. Fan va skit dom proppar i vissa produkter. 
Så efter jag bytte ut alla produkter till ekologiska eller organiska så mår mitt fejs helt underbart kan jag ju säga! :D Kemiskt skit i papperskorgen och naturliga underverk i badrumsskåpet! 



Varje dag använder jag dagkräm och efter jag har tvättat av mitt smink så tar jag min nattkräm, väldigt dryga krämer, så jag behöver inte ta så mycket så dessa kommer fan vara i evigheter, haha ;)


Här är min ögonkräm som jag tar lite med ringfingret och duttar lite strax under den undre ögonfransraden innan jag går och lägger mitt så får de värka under natten, och tro mig mina mörka ringar påsar under ögonen är mindre när jag använt denna, helt jäkla otroligt faktiskt, love it!


Och ibland när jag har bränt i solen så använder jag Weledas ansiktsolja, underbar kan jag ju säga! Den är så skön i ansiktet efter man bränt sig, och ibland skiftar jag med denna och dr organics nattkräm. 

Älskar mina ansiktsprodukter! :D


 
 

KOMMENTARER:

  • Alice säger:
    2014-07-18 | 22:04:54
    Bloggadress: http://createdbyalice.blogg.se

    Av: visst var den!
    Den där ansiktsoljan verkade väldigt bra :)

    Svar: Oljan är helt underbar! :)
    Ida Remelin

  • Alice säger:
    2014-07-18 | 22:04:54
    Bloggadress: http://createdbyalice.blogg.se

    Av: visst var den!
    Den där ansiktsoljan verkade väldigt bra :)

Kommentera inlägget här: