Idaremelin - Fashion is my life

My weekend

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Ja i fredes blev jag fett sur efter att Erik inte gick vidare, sicket skämt egentligen!! Men jag har dock ändå en känsla att han kommer släppa en singel och sen en skiva, typ bäst för honom! ^^ haha. 

I fredeskväll blev det även bowling och middag på en restaurang med Mikaela och Dogge :) Mycket trevligt, jag förlorade inte på bowlingen!! Woho :D Har typ aldrig hänt, kommer alltid typ sist ^^ Men så här många strikes har jag aldrig gjort, gjorde väl 5 eller 6 stycken? :S Stolt i alla fall ;) 
Igår var jag och älsklingen och kollade på hus :) Japp, jag och Tim kollar på hus tillsammans, känns lite läskigt och förjävla najs också, hihi :) Men detta var inget vi kommer köpa, men nu har vi i alla fall sett de i verkligheten :) Sen körde vi inom Lidl och handlade lite och igårkväll blev det bio. Vi såg den nya skräckisen Carrie. Någon som sett den? Vi gillade den faktiskt, sjukt coola/äckliga scener ^^ Så gillar ni skräck så kan jag absolut rekommendera den.

Idag tog vi en liten sovmorgon och sen körde vi iväg och slängde alla plast och papplådor och sånt skräp, sen körde vi och pantade alla flaskor och burkar. Sen blev det en runda inom Markislagret eller ML som de numera heter ^^ Där blev det nya bordstabletter inhandlade, knivslip, ljusstake och ny doftolja :) Sen körde vi inom Maxi och handlade lite och sen när vi kom hem så blev det storstädning i lägenheten, ni vet. Damma, dammsuga, torka bord, diska och svabba golven sånt där som behövs göras liksom :) Så nu är det rent och snyggt här.
Tänkte att snart blir det lite glögg och tända första ljuset :) Det är fan redan första december!? Shit asså..

Hur har ni spenderat eran första advent? :)


 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: