Idaremelin - Fashion is my life

Change the record.

Kategori: Allmänt

Hallå hallå mitt i natten :) Min dans ikväll var inställd så då passade jag på att kolla på Sandras hoppträning och samt filma också :) Innan idag så har jag inte gjort något speciellt, lagade mat till mig och mamma och sen bara tagit de lugnt under mitt varma täcke med en snarkande katt bredvid mig och kollat på Greys anatomy :) Mys på de! Imorron blir det att städa massa här hemma och sen på kvällen kommer min kärlek och äter lite gott och kollar lite tv :) Let's dance börjar ju imorron ;) hihi. Sen kör vi hem till han för lite mys och sova kudde. Tim är nämligen allergisk mot katter så det blir inte att vi sover hemma hos mig så ofta, fan ta honom typ ^^. Det är därför min uppdatering blir lite sämre på helgerna för jag är hemma hos Tim ^^ Såklart har han en dator men jag behöver mina mappar med bilder och mitt redigeringsprogram och allt sånt, så det är därför ^^
I alla fall, på lördag blir det PARTY PARTY :D

Kommentera inlägget här: