Idaremelin - Fashion is my life

Pictures that I took..

Kategori: Fest

Här kommer några bilder från i fredes från festen :) Alla hade jätte kul och jag också, lyckad fest! :)



Jag och Mikaela började dagen med lunch och en smirnoff ice på ett väldigt trevligt matställe :) Jag tog någon rätt med pasta och fläskfilé och Mikaela någon fetehamburgare :) Mycket gott!



Lite av folket :) Dom andra bilderna på folket som jag tog blev ganska kassa, tyvärr..




Jag och Harris :) Det börjar ju typ bli en tradition att ta egobilder tillsammans när vi festar tillsammans!? haha.





Haha, fjortisposen is the shit!



Här låg vi sju stycken och trängdes på alla madrasser, dock två som sov på soffan, men de var tänkt att det bara skulle vara en som låg på soffan men Joel gillade inte sin madrass efter macke tog över hela så han la sig i soffan, haha. ^^ Blev inte så jätte mycket sömn men det funkade :)



Och sen på morgonen när alla hade vaknat till så skulle macke upp och gå lite tänkte han, men istället la han sig mellan två madrasser. Alltså på golvet.. haha!



Här är då Mikaela och Sams katter :) Jätte mysiga två kissemissar som hade trängt ihop sig i en låda :) Så sött!

Hade en jätte trevlig kväll och det blir fest i karlskrona igen om typ 1 månad fast hos Erik istället :) Wihu!

Det kommer upp 1 inlägg till, sen ska jag gå ner och städa lite tänkte jag ^^ Ja jag vet att det är typ mitt i natten.. Och ja jag vet att jag är knäpp ;)

Kommentera inlägget här: