Idaremelin - Fashion is my life

Depp..

Kategori: Allmänt

Heej på er :) Skola idag som vanligt, sovmorgon och ingen historia så hade bara natur och svenska. Men sen hade jag matte prov, asså fan me.. Det gick ju inget vidare, men vi ska dit imorgon och så får vi se vad som händer.. Sen va jag och Sandra så depp så vi fikade på Ritz i den stekande solen :) Sen körde jag hem Sandra och körde upp till lasses och köpte mat till mamma, kom precis på att jag har inte ätit :S Aja, sen körde jag ner och hämtade ett paket :) I paketet fanns en klänning och en jumpsuit :) Klänningen var skit tight vid brösten så jag ska beställa en storlek större och se hur den sitter innan jag skickar tillbaka den andra. Men jumpsuiten satt som en smäck!

Nu har jag lite att göra så vi hörs lite senare :)
Kommentera inlägget här: