Idaremelin - Fashion is my life

Först Nova Lund sen Landön Catch

Kategori: Allmänt

Hejsvejs :) Sorry att det inte blev någon uppdatering igår men det kom lite saker ivägen. Jag var ju som sagt igår på Nova Lund med min brors tjej Tessan, hennes lillasyster och min mamma me. Jag tyckte om Nova Lund, fast jag saknade affären Monki ^^ Jag hittade ingen klänning, men min mamma och Tessan gjorde :) Jag får leta vidare. Jag vet att jag vill ha långklänning iaf, så hoppas att det dyker upp någon snygg klänning på nätet snart! Men jag köpte massa annat istället (A) Ska visa lite senare. Sen när vi kom hem så gjorde mamma mat och sen åt vi lite. Sen fick jag reda på att min kusin och en killkompis skulle spela med sitt band på Landön, som ligger vid Trolle Ljungby, mamma och hennes kille tyckte jag skulle hänga med så de gjorde jag. Deras band heter Catch och de spelar typ massa covers av olika band. Det lät mycket bra :) Dom spelade till 12 sen drog vi hem i mörket och dimman. Jag stannade en snabbrunda på lasses och köpte korv sen när vi var hemma, jag blev lite hungrig ^^ Sen slängde jag mig i sängen och glodde på One tree hill :)



Tessan :)



Jag :)



Här är är bandet Catch :)
Min kusin Macke syns tyvärr inte, men han står bakom min kompis Martin längtst bort till höger med gitarren :)

Kommentera inlägget här: