Idaremelin - Fashion is my life

Spara vs Slösa?

Kategori: Spara vs Slösa

Alla ni som gillar smink och skönhet har ju förmodligen inte missat Anastasias contourkit? Det är typ de enda alla youtubers pratar om känns de som ^^ Men i Sverige så är den förbaskat dyr (595 kr) men åker man till USA så är den betydligt billigare där, men de är ju inte direkt varje dag som man gör de, hehe.
Men nu hittade jag en billigare variant på Nelly.com som kommer från märket Smashit och kostar då bara 299 kr istället. Och då är de två highlighters, två bronzers och två rouge istället vilket jag tycker är mycket bättre.  Så det är lite gott och blandat.
Men vad väljer ni, spara eller slösa? :)


Tänkte göra en recension när jag fått och använt min i alla fall, låter bra va!? :)
Är de några av er som provat den? 
 

KOMMENTARER:

  • Cajsa säger:
    2015-02-01 | 13:56:34
    Bloggadress: http://www.bohobando.se

    Vad roligt, jag beställde precis spara-versionen igår. Tänkte att det kan vara värt att testa. Tycker också att Anastasia är lite dyr även om hon är drottningen av konturering... Mm, det är svårt :)

Kommentera inlägget här: