Idaremelin - Fashion is my life

Come on now!

Kategori: Allmänt

Heej!
Det var ett tag sen jag skrev något riktigt.. Vet att det är sjukt kasst, men alla har ju sina perioder som sagt. Det har liksom hänt rätt mycket och kommit in i lite olika rutiner som jag inte är riktigt van vid så det har sugit ut nästan all min energi från och till känner jag. 

Ja till och börja med som har gjort mig extremt stressad och varit väldigt irriterad över att jag uppdaterade min mobil ( typ 1,5 månad sen) och då försvann mitt internet helt på mobilfanskapet. Startade om och hade mig i flera dagar och timmar med telenor på telefon och inget funkar. Ingen kunde liksom få tag i mig och jag kunde inte få tag i någon heller. Så jag fick ta en annan mobil ganska så mycket sämre mobil så det är den jag använder fortfarande. För går det inte att laga min gamla så vett i fan va jag ska göra, storma telenor och kräva en ny mobil, ja typ ^^ 

Sen har jag börjat på en praktikplats här i sölvesborg, 7-16 jobb eller ja 15.30, hihi ;) Så det är upp tidigt och jag ser ju ut som en zombie på morgonen om jag verkligen inte har sovit bra, haha ^^ Men jag kämpar på som sagt. 

Men en annan mycket trevlig nyhet är att jag och Tim äntligen ska bli sambos :D Den 29 april får vi nycklarna till vårt hus :D Det kommer bli så kul att få inreda och fixa och dona i ett helt hus, givetvis när pengarna tillåter de, haha ^^ Men man tar ju lite i taget som sagt :) Så detta kommer typ bli en inredningsblogg sen kan jag tänka mig fast givetvis med inslag av mode som vanligt :) Känner att min blogg kommer komma igång på riktigt när jag väl flyttat. För nu är de sån kaos i mitt huvud och lådor överallt och ikeapåsar med både kläder och skor och ja gud vet allt typ ^^ 
Jag har liksom hur många idéer som helst men min energi finns inte exakt just nu. Men den smyger på mig titt som tätt så detta känner jag nog kommer bli bra :) Så hoppas ni hänger med i min lilla nystart och hoppas att ni gillar den. För jag tycker verkligen att det är kul när jag väl är igång. Men som sagt, skärpning nu!! 

Nu måste jag dock byta om för jag ska köra till dansen, snart show också så det kommer bli skitkul :D Längtar!
Aja, ganska långt inlägg woops men aja, vi kanske hörs mer ikväll, det beror på hur slutkörd jag är efter dansen. Annars så hörs vi! :D


Kommentera inlägget här: