Idaremelin - Fashion is my life

Days like these..

Kategori: Allmänt

Heeej!
Idag har man färgat håret, ingen kommentar än så länge ^^ hehe. Ni får veta om jag är nöjd efter jag tvättat de några  gånger ^^ 
Sen blev det en fika med Sandra på stan för vädret var ju helt underbart idag! :) Sen hem en liten runda och slappa i sängen och ikväll blev det bio med älsk :) Vi såg den nya Fast and the Furious 6 och fyfan så bra! Sjukt coola stunts och effekter och väldigt rolig! Starkt rekommenderad :)
Nu är jag hemma igen och imorron blir det en tidig dag, ska handla en massa och sånt innan med mamma innan jag ska börjar jobba vid 10, så ska inte stanna uppe alltför länge för jag sov lite halvdant inatt nämligen så är ganska trött. Men denna helgen blir fullspäckad med både fest, jobb och lite födelsedagsfirande :) Kommer nog bli en riktgt bra helg! 
Nu ska jag göra några småsaker innan jag stänger av datorn för ikväll så hörs vi kanske imorron! Godnatt :)



Hello! Today I was at the hair salon and dyed my hair and after that me and Sandra was at a coffee shop and ate some yummi things, hehe.
And now I am home again after being at the movie with my boyfriend. We saw the new Fast and the Furious 6 and omg it was awesome!
Tomorrow is going to be an early day for me so I am going to bed soon, so goodnight!


Kommentera inlägget här: