Idaremelin - Fashion is my life

Presenttips till alla hjärtans dag

Kategori: Nyheter/Tips

Här kommer ett litet inlägg om vad man kan göra/ge bort på alla hjärtans dag :)
Jag skulle personligen blivit överlycklig om jag fått något av de nedanstående sakerna. Jag är en riktig sucker för massage, my god hade jag kunnat hade jag tvingat sambon att massera mig i 2 timmar, haha. En bukett med blommor går alltid hem tycker jag, för jag är för snål för att köpa buketter till mig själv. Köper i sånna fall hellre typ gröna plantor och sånt men inte just buketter så de hade jag gärna velat få till exempel.

Jag har faktiskt en chokladfontän hemma, måste bara bygga ihop den först innan den kan användas ;) Coolstuff.se har en chokladfontän och den ligger på 299 kr och de tycker jag är ett bra pris. För vem gillar inte chokladdoppade frukter?? Mumma!

Bjud på bio och snacks? Vi ska faktiskt på bio på alla hjärtans dag och se den nya Deadpool filmen ;) Tagga!

Hoppas detta hjälpte er lite, det behöver inte vara något stort såklart, men jag gillar att ge bort presenter så sambon kommer få lite smått och gott :)

 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: