Idaremelin - Fashion is my life

Mordet - Johanna Gurgu

Kategori: Nyheter/Tips

Kolla ikväll på Mordet på tv3 eller tv3play klockan 21.00!

Det handlar om min kära vän Johanna som blev mördad 19 augusti 2010.
Ett mycket viktigt och känslosamt avsnitt. Jag har redan sett avsnittet ett par gånger för jag är med. 
Jag blev uppringd av Titan television förra året i april och de frågade om jag ville ställa upp på en intervju. Mitt svar självklart ja. Så dagen efter blev jag intervjuad i nästan 3 timmar, sa väldigt många fina saker om Johanna. Synd bara att de inte tog med så mycket av de. Men lite kan ni se/höra i alla fall. Så hoppas att ni alla som kände Johanna tycker om avsnittet :) För jag är väldigt nöjd med hur slutresultatet blev i alla fall. 



Älskade Johanna, du kommer alltid vara saknad <3

Kommentera inlägget här: