Idaremelin - Fashion is my life

TMI - TAG

Kategori: Allmänt

Tänkte varför inte köra en liten TMI tag, alltså "Too much information". Har inte gjort något sånt här liknande innan så nu tänkte jag göra en. Hoppas ni tycker detta inlägget var trevligt att läsa ^^

Vad har du på dig?
Harembyxor från H&M, svart linne och en långärmad svartgråmelerad tröja med hål i ryggen från Gina Tricot.

Någonsin varit kär? Ja :)

Har du haft ett jobbigt break-up? Inte så man blivit ovänner men allmänt jobbigt när ett förhållande tar slut. 

Hur lång är du? 166 cm.

Vad väger du? Cirka 50 kg.

Tatueringar? Japp, 10 stycken ^^

Piercingar? Naveln och såklart hål i öronen.

Favoritprogram? Pretty Little Liars, Baby Daddy, The Big Bang Theory och sen kollar jag på fler serier, men tänkte lista de i ett annat inlägg men dessa tre är min absoluta favoriter som fortfarande sänds. 

Favoritband? Oh jisses, har så mååånga favoriter, men ja One Direction, Justin Bieber, Ariana Grande, Sam Smith, Robin Stjernberg är några av dom.

Någonting du saknar? Hmm... Nja inget jag kan komma på just nu.

Favoritlåt? Forever Starts Today - Linus Svenning, Red Dress - Lucy Hale & Heartbeat song - Kelly Clarkson

Ålder? 22 år blir 23 i sommar.

Stjärntecken? Tvilling.

Vad söker du efter hos en partner? Omtänksam, tillit, respekt och gillar att mysa i soffan med en bra film och snacks.

Favoritmotto? "Var dig själv alla andra är upptagna"

Favoritskådis? Ja den listan skulle kunna bli väldigt lååång ^^

Favoritfärg? Gillar i princip alla färger :)

Hög eller låg musik? Mellan, men ashögt om de är någon ny låt som jag verkligen rådiggar. 

Vart går du om du är ledsen? Kryper ner i sängen eller soffan eller kör hem till mami.

Duschtid? Allt mellan 5 och 20 min.

Hur länge fixar du dig på morgonen? Återigen allt mellan 5 och 20 min typ.

Slagsmål? Nej, men fått gå i mellan några och stoppat innan de spårade ur.

Turn on på killar? Vackra snälla ögon.

Turn off på killar? Killar som vet att de är snygga och som verkligen visar upp sig too much, rökare och allmänt beter sig macho bara för att liksom.

Varför började du blogga? Kändes som en kul grej. 

Vad är dina rädslor? Mörkret & döden typ.

Senaste som fick dig att gråta? En väldigt trevlig nyhet inom familjen :)

Senaste personen du sa "jag älskar dig" till? Mamma 

Meningen bakom ditt bloggnamn? Enkelt och lätt att komma ihåg, mitt eget namn ^^

Senaste boken du läste? Bok 5 i Pretty Little Liars bokserien.

Läser just nu? Ingen just nu. Men de ligger två på mitt nattduksbord som jag ska öppna upp snart :)

Senaste programmet du såg? Pretty little liars.

Förhållande med senaste du smsade med? Tjejkompis

Favoritmat? Korvstroganoff, sushi och några av mina recept på lite olika rätter.

Plats du vill besöka? NEW YORK! Och såklart andra delar av Usa och London :)

Senaste platsen du besökte? Danslokalen där jag dansar.

Är du kär? Yesbox!

Favoritsmak på godis? Ja du,allt mellan surt, sött, choklad, lakrits ^^

Instrument? Ehm nej. 

Favoritsmycke? Har inte direkt någon favorit, men har varje dag på mig ett halsband, ett pandora armband och sen något långt halsband brukar jag me slänga på. 

Senaste sporten? Dans :)

Senaste låten? You Belong to me - Bethany Joy Lenz

Favoritraggningsreplik? Har ingen replik. Le, skratta och hälsa och va dig själv bara.

Använt den? -

Senaste gången du va med någon? Med Tim för en stund sen innan han körde till gymmet och innan de med en massa människor i danslokalen.

Vem borde svara på dessa frågor? De som känner för de :)

Oskuld? Nej.

Snyggaste killen på skolan? Går ej i skolan. 

Kändiscrush? Ja de är många de, haha.

Varit full? Japp, men de var ett jäkla bra tag sen, haha.

Skostorlek? 38.

Vad för mobil? Sony Xperia Z1 compact.

Bästavän? Sandra, 2x Mikaela och Johanna :)

Något du är beroende av? Kolla på klipp på youtube, kolla på serier, ljus, filtar, all inredning med koppar och mobilen.

Spelat sönder någon sång? Haha OM jag har.

Sommar eller vinter: Sommar!

Flyg eller tåg: Tåg.

Bil eller buss: Bil.

Har du varit utomlands någon gång: Tjaa.. Var i England i oktober, Spanien när jag var 2 år, Norge, Danmark och Tyskland ofc ^^

Har du någonsin sportat:
Red hästapolle när jag var liten, gick sen på gymnastik och dans :)

Önskedröm? Att få vara med på en inspelning av Ellen Degeneres show :)

 

Kommentera inlägget här: