Idaremelin - Fashion is my life

Mina hårprodukter

Kategori: Nyheter/Tips

Goddag :)

Skulle egentligen gjort detta inlägget för ett tag sen men vårt internet dog här hemma i huset, så det var inte så enkelt att uppdarera utan internet, men nu är de fixat och jag kan slänga upp detta inlägget :)

Jag körde ju sist ett inlägg om mina ansiktsprodukter, och nu tänkte jag köra ett inlägg om mina hårvårdsprodukter :) Hope you like it!


Använder mig av märket REF och sen Eorols schampoo.


Använder detta schampoot för mitt hår, så att min hårfärg håller betydligt mycket längre. Detta är ekologiskt, finns även för de som har mjäll, blonda hår och normala hår. Det finns också balsam för de som är blonda och de med normalt hår. Sök bara på david grute eorol så hittar ni de på olika sidor :) 


Detta är mitt balsam jag använder för de som har färgat hår. Både sulfatfritt och parabenfritt balsam, det som är bäst för håret :) Dessutom luktar de supergott, mitt hår blir superlent efter jag duschat och jag är supernöjd med detta balsam.


Och detta är min inpackning jag använder, som också är för färgat hår. Och jag tar varannan gång balsam och den andra gången inpackning. Mitt hår blir verkligen superlent efter denna inpackningen. Också paraben och sulfatfritt :)


Och efter jag duschat så sätter jag upp håret i en handduk på huvudet och låter de torka lite, sen lägger jag i denna argan oljan och mitt hår luktar så gott och de känns så silkeslent och det är så lätt att borsta ut, försöker dock låta bli att borsta håret när de är blött. Hade morroccan argan oil innan och visst de kändes ju bra men sen läste jag innehållsförteckningen och sökte lite mer upp om den, och allt är syntetiska oljor i den, och silikoner och ej utvättbara så det var ju inte så konstigt att det kändes klibbigt sen när jag skulle prova den igen för ett tag sen för skojs skull och känna efter. Så byebye rakt ner i papperskorgen. 


Och efter jag tagit min olja i håret och låtit de torka in lite så sprayar jag hela håret med detta värmeskydd :)
Väldigt enkelt och de luktar väl inte något särskilt, fräscht kan man säga att de luktar :)


Och om jag har fixat mitt hår så sprayar jag med mitt hårspray från samma serie :)

Jag är så nöjd med mina hårprodukter och mitt hår har aldrig mått bättre!





 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: