Idaremelin - Fashion is my life

What to do..

Kategori: Allmänt

Hej. Förlåt för jag har varit frånvarande från bloggen. Min dator har typ varit på lagning. Men nu är jag tillbaka igen :) Den senaste 1,5 veckan så har det hänt massor roliga saker. Några bio besök, ätit på restaurang, firat midsommar, jobbat, solat, hängt med kompisar. Idag har jag jobbat och kollat på de nya avsnittet av Pretty Little Liars, shit var den serien är bra! Mitt nya beroende, haha. Funderar på om jag ska åka ner till solariet och sola lite, för vädret har sugit de senaste dagarna.. Så börjar tappa min fina färg som jag hade innan :/ Annars då, jo jag har fått hem ett väldigt efterlängtat paket från nelly.com. Eller ja, mer än beställning som jag har suktat efter att få beställa i flera månader nu och denna månaden unnade jag mig detta, fick dessutom passa på när det var 70 % rea på den ;) Visar senare! Och jag bröt precis min nagel :( Buhu... 

Bjuder sålänge på en några veckors gammal bild från jobbet tills jag fixat de nya från idag :)
------------------------
Hello. Sorry for I have been absent from the blog. My computer has been kind of repair. But now I'm back again :) The last 1.5 weeks, it has happened lots of fun things. Some cinema visits, eaten at the restaurant, celebrated Midsummer, been working, sunbathing, hanging out with friends. Today, I have worked and been watching the new episode of Pretty Little Liars, shit was the series are great! My new addiction, haha.



I upload a couple of weeks old picture until I have fixed the other ones from today at work :)

Kommentera inlägget här: