Idaremelin - Fashion is my life

I can see your face!

Kategori: Kärlek <3

När jag kom hem igår efter dansen så går jag in i vardagsrummet och där sitter Tim och spelar xbox och säger hej jätteglatt och jag går: Ah! Med ögon stora som basketbollar och hjärtat dunkade på i minst 180 så ser jag att han har rakat sig! Fy satan sicken chock jag fick! En bra chock givetvis för jag hatar skägg x) haha. Så äntligen efter 4,5 månad så var skägget borta och jag kunde se hans ansikte igen :D Woho! Detta kanske låter megaytligt, men den är bara en åsikt jag har. Tycker ingen passar i fullskägg, enstaka människor passar i stubb och det finns en man som passar i mustasch och det är Tom Selleck som spelar Magnum bland annat eller Richard i serien Vänner. Men nej annars är jag definitivt ingen fan alls av skägg så mitt leende igår var så stort så det såg ut som att jag hade sovit med en galge i käften, haha. Welcome back boyfriend säger jag! haha nämen.  



Har aldrig tvivlat mina känslor på dig! Älskar dig mitt lilla knas <3
Kommentera inlägget här: