Idaremelin - Fashion is my life

I am titanium

Kategori: Allmänt

Heeej!
Dansen gick jättebra igår och vi bara nötade dansen hela tiden och den börjar verkligen sitta där nu! Sen kom Sandra på lite fika vid 9. Så vi kollade på lite tv, drack kaffe och åt ben & jerry glass. Jag har inte ätit de på evigheter! Så det var nam nam i magen :)

Johanna min kompis åkte till New York förra veckan och dom skulle åkt hem i söndes men tyvärr kom dom ju inte så långt för den jävla Sandy orkanen! Jag har suttit och kollat på varenda bild och video därifrån. Jag har varit så orolig att något hade hänt, men jag blev mycket lugnare nyss när hon skrev att hon och dom andra var okej! :) Puh..

Ikväll ska jag faktiskt ut och gå med en kompis och sen blir det dans på de! 



Jag på en toa ^^ (från helgen, mer update om de sen)
Kommentera inlägget här: