Idaremelin - Fashion is my life

You are my future!

Kategori: Allmänt

Hallå hallå :)
Idag är det fredag och ännu en vecka har passerat :) 
Ikväll ska jag och en kompis sitta och nörda skjutspel och spela mot varandra, haha. Ja jag sitta och nörda spel i ett par timmar, känner mig som värsta killen, haha x) Äta lite skräpmat (fast blir nog sallad för min del för jag inte tål skräpmat) och sitta och skrika åt en varsin datorskärm och på varandra, haha blir nog skitkul :D
Sen kör jag hem till min och älsklingens säng och kryper ner och inväntar honom med stort H <3 
Sen imorron ska jag upp lite tidigt för jag ska jobba :D Och ja jag lägger till en jätteglad smilis för det är ett riktigt jobb och inte en praktikplats som jag har varit på nu i snart 3 månader :) Så jag längtar som fan! Sen åker jag hem till älsklingen igen och sen ska vi köra iväg till Eko och kolla på lite juldekorationer :) Så mys de kommer bli sen i lägenheten! Sen blir det bara en massa mys resten av helgen :)



Japp, min man är en REDIG man som står med glasögon på sig när han skär lök, hahaha. Älskar honom ändå! 
Kommentera inlägget här: