Idaremelin - Fashion is my life

I'm bringing sexy back!

Kategori: Fest

Hej! Nu är jag tillbaka efter en mycket bra helg :) I fredes var det ju som sagt massa mys med pojkvännen och igår blev det fest för Lagom som har fyllt 20 år och festen var riktigt lyckad :D Hade skit kul! Mådde lite sisådär imorse men det gick ju över sen ^^ Annars idag så har jag bara tagit de lugnt med killen :) Big Brother ikväll ju och ja vad ska man säga. Tyckte faktiskt de var fel att Jimmy åkte ut, men jag tyckte inte heller att Amandus skulle åka utan jag tycker hon nya Hanna P är skit tråkig. Vafan tog dom in henne för!? Ååh suck ^^ Och den nya BB-låten tyckte jag faktiskt var bra, lite svängig och så :) Rätt skön låt! Och nu sitter jag och kollar BB live och ja det händer ju inte allt för mycket för tillfället ^^

Jag ska gå ner lite snabbt och fixa något att äta och sen ska jag kolla vidare på BB :) Så vi hörs mer imorron!

Några bilder från festen :)



Macke snodde mina glasögon, likaså gjorde många andra också ^^ haha.





Haha, ja detta kan man ju kalla mitt partytrick. Jag är väldigt vig och sen slutade de med att jag gjorde detta ^^ haha. Alla bara: Vafan håller du på med? Med stora ögon och trodde jag var helt tokig x)



Haha, ja Åke kunde också. Men han kunde inte gå på sina knän som jag kunde ;)



Såklart så skulle Joel prova mina glasögon ^^



Och även Mattis ^^

Kommentera inlägget här: