Idaremelin - Fashion is my life

Senapsgul väska

Kategori: Second Hand stuff

Goddagens :)
Vaknade runt halv 1 idag. Sen låg jag kvar i sängen lite sen gick jag ner och duschade :) Så nu sitter jag här och bloggar med nytvättat hår som luktar jätte gott, hehe. Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska fixa lite med mina garderober lite tänkte jag. Rensa ut lite och flytta runt massa. Gillar ju att organisera mina garderober ^^ hehe. Men i alla fall så tänkte jag visa upp min nya väska. Mamma fick in den i affären, sen hade hon lagt den på min säng och undrade om jag ville ha den. Självklart ville jag de :) Mamma vet att jag har fastnat för färgen senapsgult, och mamma hatar den färgen men men :) Jag har nämligen funderat på att köpa en senapsgul väska, men jag har inte hittat någon jag gillade. Så jag blev väldigt glad över denna väskan :)



KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2011-09-01 | 16:50:26

    Kan inte du visa en bild på din röda skinnjacka från Vila/nelly? :D

  • ida svarar säger:
    2011-09-01 | 17:04:42
    Bloggadress: http://idaremelin.blogg.se/

    Jo självklart! De ska vi fixa :) kraam!

Kommentera inlägget här: