Idaremelin - Fashion is my life

Bröllopsbilder del 1

Kategori: Björn & Torilds bröllopsdag 20-08-2011

Nu är jag äntligen färdig med alla bröllopsbilder. Har redigerat en jäkla massa och sen har det kommit en massa andra bilder också som jag har fått redigera. Men nu tänkte jag göra en bildbomd från min bror Björn och hans fru Torilds bröllop den 20 augusti 2011 :)



Här var jag precis färdig hos frissan :)



Detta är min frisör Sofia :) Tvingade henne att prova ett par glasögon ^^



Min bror Jörgen, jag och Tessan, Jörgens tjej :)



Jag och mami :)



Brudparet :)



Första pussen som gifta :)



Dom vigdes uppe på kullen på slottsruinen i Sölvesborg :) Det blåste ganska mycket, men det var en jätte fin vigsel :)





Dom kom sen upp till tivolirestaurangen i en militärbil :) Rätt roligt faktiskt :)



Dom fick massa ris på sig ^^





Björn och Torilds lilla buse. Carl, kallas för Calle :)



Mamma och son :)







Här var det egentligen meningen att Björn skulle få massa pussar från massa tjejer, vilket han också fick men sen var det några busiga killar som också ville vara med i leken. haha!



haha xD



Lite sång :)



Samma sak gällde för Torild, hon fick me en massa pussar från männen och...



Några tjejer me, haha.

Snart kommer del 2 av bilderna :)


Kommentera inlägget här: