Idaremelin - Fashion is my life

Tävling - Vinn 4 ringar & 1 par örhängen

Kategori: Tävlingar

Sådär ja! Nu kör jag igång min andra tävling här i bloggen :) Det var ju ett bra tag sen jag hade en tävling så tyckte de var dags nu :) 

Reglerna är väldigt enkla:

1. Gör ett nytt inlägg på din blogg och skriv att du är med och tävlar om 4 ringar och 1 par örhängen hos www.idaremelin.blogg.se
2. Sen går du in och kommenterar inlägget här att du är med och tävlar och sen en länk till ditt inlägg.
3. Sen är du med och tävlar :)
4. På måndagen den 19/12 klockan 18.00 drar jag vinnaren som kommer bli kontaktad genom mail. Så glöm inte att skriva er mail när ni kommenterar ;) Sen kommer jag skicka de i ett brev så får ni de lagom till julafton, så det blir en liten julklapp från mig :)





Såhär ser örhänget ut på. P.S Aldrig använt (förutom på denna bilden då) och det är inte tungt som de kanske ser ut som :)



Och här är dom 4 ringarna :)

Har ni några frågor eller nått annat ni tänker på så gör en kommentar bara :)

LYCKA TILL!


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: