Idaremelin - Fashion is my life

Allsång i Sölvesborg

Kategori: Allmänt

Det var tyvärr ingen sån kväll i sbg ikväll, det var istället att alla affärer hade öppet till åtta och sen började Allsångskväll på stortorget. Vi gick i några affärer och jag hittade ett par röda byxor på rea och ett par blåa shorts. Skit snygga båda två :) Sen gick vi och fikade på Ritz och sen stannade vi lite till för att jag ville höra den första låten. Vädret var dock underbart men vi stannade bara för 1 låt, för det var inte riktigt min smak på musiken men jag kan faktiskt en hel del låtar inom Dansband, för jag är typ uppväxt med de ^^ Dessutom så gillade inte Mikaela den musiken heller för den delen :P Så vi körde hem igen.

Och såklart var bombhotet falskt, läste på blt.se att det skulle va fullt med poliser där och avspärrat men det fanns inte en enda polis eller några polisband så långt jag kunde se. Läste precis att det var falskt alarm. Så det var ju tur de ^^



Nått band på scenen ^^



Här är en liten del av publiken.

Ska gå ner nu och kolla på Criminal Minds och äta jordgubbar, så vi hörs sen med bilder på vad jag köpte idag i Karlshamn :)
Kommentera inlägget här: