Idaremelin - Fashion is my life

8/7 Killebom dag 3

Kategori: Killebom 2011

Idag var det då fredagen :) På dagen var det dåligt väder, det regnade och var muligt, tråkigt faktiskt men de hindrade inte mig och mikaela för att dra ner en liten runda på stan ^^ Vi hämtade upp Sandra också för att kolla på talang och även denna gången var det inställt :P Så vi gick upp till stortorget för att kolla lite på Dancezones dansuppvisning, och ja det var inte mycket att säga om de ^^ Sen gick vi till Ritz och fikade och väntade på att något zumbaparty skulle börja uppe på stortorgets scen och som jag har fattat så ska zumba gå ganska snabbt och detta var zumba i snigelfart. Så det var inte jätte roligt att kolla på så vi körde hem Sandra och sen körde jag och mikaela hem till mig för att vänta tills klockan blev ungefär 10 i 6, för då skulle vi ner och lyssna på min kusin som hade hoppat in i ett band som behövde någon som kunde spela keybord. Min kusin är ganska efterfrågad faktiskt både när det gäller att spela olika instrument och fixa med ljud och sånt. Så jag kan ju tipsa om min kusin Marcus Ljungberg, han finns på facebook ;) Så när vi hade kollat på dom, så körde mikaela hem mig och sen lite senare körde jag hem till lagom för fest, och var där ett tag och hängde med lite folk och hade de trevligt, fast jag körde på nyktert och körde även ner till stan med lite folk :) Sen gick man runt där ett bra tag, hängde med massa folk, kramade person efter person som man träffade som man kände :) Sen gick jag, mikaela, sam, pontus, robin, harris och mattis in i öltältet där jag hittade min bror och hans tjej, som var en aning dragna. Haha, bror då ^^ Han hade dessutom snaggat sig :P Sen satte vi oss ner och hängde ett tag, sen stack vi hem runt 1 på natten. Då körde jag hem mikaela och sam och sen körde jag hem harris också, sen var det hem och slängde sig i sängen ^^



Min kusin är han till höger i rutig skjorta :) Dom körde tror jag 6 låtar, och dom spelade bra :)
Kommentera inlägget här: