Idaremelin - Fashion is my life

7/7 Killebom dag 2

Kategori: Killebom 2011

Idag var det torsdagen. På morgonen följde jag med mamma på loppis, själv hittar jag typ aldrig något där. Men denna gången hittade jag ett halsband, massa pärlor och sen längst ner hängde en tofs, jätte sött halsband :) Ska ta foto på de sen! Men min favorit på torsdagen är självklart smådjursutställningen! :D I år var de riktigt många som ställde upp och varje år är det alltid en grupp som har kattungar som jag alltid fastnar hos ^^ Men i år fanns det två grupper, men jag stannade hos den gruppen som hade de minsta kattungar och jag fastnade för en gråvit kattunge, så jag fick ägarens nummer och jag ska nog ringa idag och be att få komma och kolla på den igen. Asså den var så söööt! Jag ville fan inte lämna den :/ Btw, varje år så är det alltid kattungarna som vinner och den gruppen som jag stannade hos vann såklart ;)  Tvåa kom en jätte söt liten hund och trea kom den andra kattgruppen :) Sen skulle vi inte göra så mycket mer på dagen där, och vi hade planerat att köra till k-stad, så de gjorde vi och jag fick hem en massa fina saker :) Ska visa de också senare! Lite senare körde vi hem, men på vägen hem stannade vi inom Eko och ja minst sagt så var de mitt roligaste besök på Eko! Dom reade ut julsnören för 1 kr och julpapper för 2 kr och jag ringde upp mamma för att kolla om hon skulle ha några, och eftersom dom var så billiga så skulle hon ha en massa och ja en massa blev de. Det blev 128 julsnörsrullar xD Trodde kassörskan skulle svimma av för fan xD HAHA!

Här är jag och kanske min blivande katt :) Asså kolla in så söööt!

Senare på kvällen drog jag och mikaela ner på stan igen och gick runt och åt lite medans vi väntade på att Calle kristiansson & the undervalleys skulle börja spela halv tolv. Dock blev iaf jag besviken på musiken så vi gick efter fyra låtar faktiskt. Sen gick vi en runda vid karusellerna och sen drog vi hem igen :)



Här är calle & the undervalleys. Ursäkta för den dåliga kvaliten, hade bara mobilen med mig.

Update: Haha glömde också berätta. Att när vi stod där typ längst fram och kollade på calle så kom en gammal klasskamrats pappa fram bredvid oss, han var skit full och så försökte han ta foto med mobilen men självklart kunde han inte så han bad mig :P  Så jag tog foto och gav tillbaka mobilen. Och ganska snabbt efter jag tagit fotot så ser jag han och hans kompis vid baren och hans kompis har redan hunnit ta av sig tröjan, så där stod han och svingade den :P Duktigt duktigt!

Kommentera inlägget här: