Idaremelin - Fashion is my life

Svar på 2 läsarfrågor

Kategori: Frågor och svar

Jag har fått 2 frågor från två läsare som jag tänkte svara på lite snabbt här i detta inlägg :)

Linnéa om http://idaremelin.blogg.se/2011/august/metallic.html
-Vilket nummer har nagellacket?

SVAR: Detta skit snygga nagellack har nummer 223 :) Jag vet inte om just de numret finns kvar men annars så finns de säkert ett likadant från Depend :)





Cecilia om http://idaremelin.blogg.se/2011/september/roda-skinnjackan.html

- åh, vad kostar den? ÄLSKAR röda skinnjackor!

SVAR: Jag älskar också röda skinnjackor. Gjorde inte de innan för jag har inte hittat nån jag gillade och då hittade jag denna för 599 kr, men jag fick den för 399 för jag hade ett presentkort där jag köpte min :)
Jag vet dock inte om man fortfarande kan få tag i denna jackan, men annars så har H&M fått in en röd skinnjacka som är skit snygg :)



Var inte rädda för att ställa frågor, jag svarar mer än gärna :) Eller om ni har några speciella önskemål på inlägg som ni vill att jag ska göra, så gör jag gärna de :)

Kommentera inlägget här: