Idaremelin - Fashion is my life

Silverglittriga naglar till nyår

Kategori: Allmänt

Hej mitt i natten! :) Är ganska trött men ändå så sitter jag här ^^ Kände att jag måste blogga, hehe.
Jag hade tid halv 11 idag och fixa mina naglar hos min frisör. Jag har inte haft naglar sen i mars och det har verkligen kliat i mina fingrar efter naglar och nu sitter dom där och jag älskar dom :D Sen när jag var färdig hos fia så körde jag ner till Ritz och tog hem en fralla som frukost :) Sen vid 2 åkte jag och Johanna ner till stan en runda, gick inne på schack matt och snackade massa :) Köpte även med mig hem en chai latte, MUMS! Sen har jag och mamma gjort lite ärenden i stan också och så, sen nu ikväll kom Sandra till mig, så fikade vi lite och kollade på massa pinsamma youtube klipp på en tjej som är verkligen helt störd i huvet, haha. 

Nu är det sista dagen på år 2011, och det kommer jag fira med fest såklart. Först lite go middag hemma, lite ostbricka och smoothies med min mamma och hennes kille och sen blir det fest hos en kompis :) Låter än så länge som en bra nyår och jag har en skit snygg klänning som jag ska ha på mig. Ska försöka hinna ta några bra bilder imorron i dagsljuset :) 





Grr på mina nya naglar!  

Kommentera inlägget här: