Idaremelin - Fashion is my life

Ta foto till mitt pass

Kategori: Allmänt

God morgon på er :) Vaknade för ungefär 30 min sen och har bara legat i sängen och kollat på alla mina bloggar som jag läser. Så just nu ligger jag i sängen och skriver från min ipad. Jag funderar även snart på att kasta min mobil i väggen! För den är så trög. Har nämligen försökt få upp mina sms ända sen jag vaknade.. suck.. Aja, jag ska strax gå upp för att göra vid mig och äta lite frukost. För sen ska jag till karlshamn för att ta foto till mitt pass. För lixom mitt pass gick ut typ 2002 eller nått sånt xD Jag har lixom inte varit i behov av ett pass men nu måste jag ju de om jag ska flyga till Norge :) Och det tar bara 5 dagar att få passet oxå :) Super! Aja..nu måste jag verkligen kliva upp ur sängen. Vi hörs sen :)
Kommentera inlägget här: